KA hittade denna på Facebook så jag lånade den. Vem som skapat bilden stod inte men någon är det.
Så värdelöst
6 timmar på en IKEA parkering är inte roligt, särskilt inte när allt har stängt och batterierna i mobilen lagt av på ena telefonen och var väldigt lite kvar på den andra.
Det var vår lördagseftermiddag/-kväll. Pga av ”kravallaktigt” i Tensta / Rinkeby blev ”vår” bärgare upptagen med annat 2 ggr tom 🙁 så över 3 timmars väntan, bara på att bärgaren skall komma, på en öde parkering en lördagskväll.
Trött, less, grinig och fan vet vad mer. Nu god natt!
Första svängen efter knäskada
Egna jordgubbar
Första gången efter knäbrottet
Lycka, dom går att ha på
Projekt tvättstuga
I ett antal år har vi pratat om att greja lite mer praktiska funktioner för förvaring och att kunna ta hand om tvätten. Det har inte blivit av av flera olika anledningar men nu när bara den ena av oss kan greja praktiskt satte vi igång.
Dom sista 2 korten är, bara städmaterial olika kategorier och som stått i en flyttkartong, från det vi haft som provisorium från i november när vi började riva ut det gamla köket och in med det nya.
Det är en del detaljer kvar men vattnet är inkopplat och det fungerar i stort som det är tänkt. KA har grejat allt utom vattnet själv, jag ar bara varit lite åsiktsmaskin och samtalspartner. Fortsättning följer…











