MCE´s höstfest 5/11 i äkta Games of Thrones anda,

MCE´s höstfest 5/11 i äkta Games of Thrones anda, kika på eventet. Festkommittén hade kämpat på och fixat så det skulle bli jättebra. Det var riktigt roligt och Xxxxxxx hade sytt ihop fina jutekläder åt oss. (Bilderna är från Xxxxxxx , inte vi som fotat.)

Från själva kvällen finns det mer och roligare bilder här. Det var en riktigt rolig kväll och vi var kvar till slutet och körde hem arrangören sist.

Inbrottet, ett slag i ansiktet på oss

Vilket slag i ansiktet det var att komma hem och upptäcka att det faktiskt varit inbrott hos oss. Dom hade tagit sig in genom altanfönstret. Nu går det inte längre att öppna det fönstret och larm finns installerat som går direkt till larmcentral.

Får se hur många veckor det tar för oss att kunna sova bra hemma igen. Lite av förödelsen som mötte oss.

Polisens tekniker sa att dom varit klantiga, vad nu det innebär. Det hjälper inte oss tyvärr att dom var klantiga