The way you make me feel
I never ever did bad things to you. All I did was try keeping things together. I gave you everything I had and it was out of love for you.
There are a lot of things I never will be able to understand and I give up trying.
Gökboet skall migreras
och det innebär att vi flyttar från en server till en annan som kan sådant old.binero.se inte kan. Kanske går det att få till Domain Mapping också, vore lite halleluja då.
Det kommer att ta mig några dagar att fixa alla smådetaljer, typ ta ner allt med cgi för det funkar inte på nya servrarna och det betyder spara ner dom olika gästböckerna som fil och skapa en phpfil och ladda upp. Det är ju tur då att helgen har så många lediga dagar så att jag har 2 hela dagar på mig så får vi se om jag lyckas. Tur att vi inte gör annat i helgen.
Glad Påsk!
P.S vil du ha lösen säg till så skickar jag. D.S
Glad Påsk
Skyddad: Insikter och sanningar
Hjälp om WordPress och Domain Mapping hos Binero …
Hjälp om WordPress och Domain Mapping hos Binero och ligger på gamla servrarna 🙁
Vi har en mu (multiuser) installation på gokboet.nu och jag skall publicera till en annan domän som ligger på samma server hos Binero. Jag har skapat en "blog" för detta i vår wordpress mu som heter wesenlund.gokboet.nu och den skall gå till carina.wesenlund.se. I Domain Mapping inställningarna har jag lagt till ipadressen som vi finns på och sedan kopplat blogid´et med carina.wesenlund.se men det fungerar inte. Binero har gjort carina.wesenlund.se som ett alias
Kan någon hjälpa mig, komma med idéer eller vad som helst egentligen så jag kan få detta att funka. Jag kanske har gjort helt fel eller så har jag gjort helt rätt.
Har skickat supportärende till +Binero Webbhotell men efter flera försök funkar det ff inte. Hoppas att någon här har förslag eller så till mig
Så här kan man använda sin Ipad :) http://www.w…
Så här kan man använda sin Ipad 🙂 http://www.wimp.com/dadipad/
Kameran är inköpt, vi lånade av resepengarna ti…
Kameran är inköpt, vi lånade av resepengarna tills återbäringen landar i juni.
Vad det blev?
Jo, en Nikon D7000 som +Karl-Axel Jonsson löser ut precis nu. Inte mycket vi kommer att prata ikväll inte 🙂
Auto: 2012-04-01 Veckans Twitter
- @Annelaij hurra för dig! #
- @Tofflisen vad har du gjort? Provtagning? #
- Sorry for strange blogposts, my WordPress must have gotten hickups! Now deleted. #
- @opassande här satte en del billarm igång av haglet. #
- Stop the Lead Poisoning Epidemic in Nigeria!: http://t.co/zML1vN9j #
- The world's #rhinos are being hunted to extinction—and the #EU can save them. Sign the urgent @Avaaz petition: http://t.co/wOOwrir8 #
- RT @IHHen Refugee children in #Turkey #Syria http://t.co/FwRH6HF7 #
- @Tofflisen vassego! #
- @Annelaij härligt! Här är det redan +8. #
- RT @tonarsmorsa Arbetslös och desperat http://t.co/OQqn8WUE via @Tofflisen #
- International Day of Remembrance of the Victims of Slavery and the Transatlantic Slave Trade. @tonarsmorsa http://t.co/pHSI21hq #



