Till stan, ingen snökanon som ställer till det men vår kan jag inte kalla vädret.
Skall bli skoj att träffa Sussie och Lena igen, länge sedan sist.
Trevlig helg!

Till stan, ingen snökanon som ställer till det men vår kan jag inte kalla vädret.
Skall bli skoj att träffa Sussie och Lena igen, länge sedan sist.
Trevlig helg!
Detta får jag bara inte missa, någon som hänger med? +fatou touray och kära mor kanske
Mixing music from Tema in Ghana, when we came to Stathelle in Norway and the first years from Kiruna in Sweden.
Some of these songs mean a lot to me and say a lot and most of all makes me smile a lot.
Do you care? If so support this man and his struggle for other peoples right, http://www.allout.org/en/actions/standwithsergey/taf
En tös på snart 9 år har startat upp en egen insamling till Barncancerfonden, stöd henne i den och sprid gärna länken så långt du bara kan. http://www.barncancerfonden.se/Gavor-Bidrag/Egen-insamling/Insamlingar/Jag-bryr-mig-3/
dvs, vi migreras och saker kan sluta fungera ett tag. Ser du några konstigheter uppskattar jag att du säger till.
Då kör vi, jag har en del att ordna till när jag tryckt färdigställ så man kan aldrig veta hur bra det går.
