Trevlig Valborg!
Tack för i år april och välkommen sköna maj.
Övrigt
Trevlig Valborg!
Tack för i år april och välkommen sköna maj.
Snyggt bedrägeriförsök men den gick inte hem här.
Passar också på att påminna om en positiv elbilssak som kommer att börja gälla 1 juli 2023 förutsatt att beslut tas i riksdagen. Det finns en majoritet för detta. Vi kommer att få mer och tydligare information när beslutet har tagits.
Förmånsbeskattning för att ladda privatägda fordon hos arbetsgivaren tas bort under en period av tre år. Den kommer att gälla personbilar, lätta lastbilar, motorcyklar, mopeder och elcyklar.