Vi önskar er alla en underbar och skön 1:a advent och hoppas du har möjlighet att njuta av det vackra med frostiga vädret.

Övrigt
Vi önskar er alla en underbar och skön 1:a advent och hoppas du har möjlighet att njuta av det vackra med frostiga vädret.

Rensar ur det vi tömt byråerna på. KA och jag träffades hösten 1991 när vi nattvandrade med övriga medlemmar i Farsor och Morsor på stan. Den blir kvar, likaså KA’S gröna. Så stolt vi burit dessa pikétröjor och känt stolthet över vad vi aktiv vara delaktiga i.
Altan grödor växer på trots det svala vädret. Två fikon skördade (man lär sig nya saker hela tiden). Paprikorna och chili är på gång och tomaterna. Pepino gold är på g med flera blomklasar. Gurkorna (inte med på bild) tar sig också. Tomaterna fick många grönsaksfly men set ser ut som vi vann kampen i år och det är en hel del stora gröna tomater. Blommorna tar sig ordentligt och chokladblomman, stjärnöga, alunrot och övriga blommor gror fint
sp;
Även gröna gäster var välkomna eller åtminstone med en stund. Så god mat med bla en västerbottenpaj som smälte i munnen och lika smältande god jordgubbstårta. Mycket egenodlat av Josefin och Tobias och pojkarna så klart.
Stort tack från oss och så roligt och vilka härliga samtal KA och Noel hade och så till slut såg Leo papegojan.
önskar vi dig och de dina. Solen ser ut att skina över hela landet från norr till söder.
Glöm inte solhatt till den som behöver och lite extra vatten.
För dom av er/oss som är Bruce Springsteen fan i någon form kommer två låtar dagen till ära (han spelar första konserten på Ullevi på midsommardagen) en ökänd från tidigare och en nyare välkänd låt.