Det kom en superfin bukett
Avrostning o kallt men soligt
Avrostning med SMC Stockholm på Gillingebanan 180428 och gissa om vi hade tur med vädret även om det var ganska myggfritt, dvs bara +5 grader. Regnet kom när dagen var över och vi hade sista biten kvar av hemfärden.
Riktigt roligt var det och många, för oss, nya instruktörer. Vi delades in i grupper och hade 3 olika övningsdelar före lunch och 3 efter lunch.
Lågfart, högfart, start i backe träna med gaspåslag, fotbroms och koppling och så var det lunch med sedvanlig Daltonburgare 🙂 Efter lunch drog vi iväg ut för lite landsvägskörning, sedan var det bromsövningar med blick och kontroll och sist var det lite mer av blick och kurvteknik.
Himla skoj var det, tack och bock SMC Stockholm för denna dag.
Likes: [igp-likes]
Uppställd för avrostning på Gillingebana
En liten sväng till Våfflan.
Nu åker vi ?
Dags för premiärturen!
Testat veggiepastej som Buzzador
Att få vara Buzzador och få prova olika saker på olika sätt är ganska skoj. Man skall ju inte vara rädd för att prova annorlunda heller, ja annorlund mot hur du normalt äter, gör saker eller så.
Nu var det veggie pastej jag skulle få prova och jag trodde ingenting och var inte ens skeptisk menjag blev gruvligt besviken på smaken. Det var mer likt en snål, stelare version av kryddad hummus.
Smaken blev helt fel för mig och är inget jag skulle rekommendera till andra som inte är vegetariane, veganer eller andra icke köttätare.
Mannfred tyckte iaf det var lite gott och det var bra.
#veggiepastejbuzz #pastejköket #buzzador







































