En dag på Lillsjön har nu tagit slut och vi är hemma igen, Mannfred är till vänster och Kurt till höger,
Caiquetaxi eller bara snabbaste sättet hem
Bildbeviset på en badande Carina
Fikadags på grenen
En glad prick med Gökar
KA och Gökarna hemma igen
Ruvande gökar ;)
Äggnyheter inga
och snart är tiden ute. Päronen har sagt att på lördag, sent, då tar dom bort äggen om inget hänt innan dess.
Konstiga päron, först säger dom att är bra om det inte blir bebisar och nu låter dom så ledsna att det inte blir bebisar.
Kurtan och jag vi sköter verkligen om våra två ägg och båda ruvar och kivas om äggen ;).
Så här såg det ut för ett par veckor sedan när Pappa undrade om vi var okej. Ni ser hur Kurtan blänger på honom när han kikar ner i holken.![]()







