Skyltar med texten att det inte är tillåtet att gå på gräsmattan har jag sett men att vara så rädd om gräset så att det görs till ett skyddsobjekt är väl att ta i?!
Det bidde lite brand i grillvanten och potatispinnen när vi cognacsflamberade pepparsteken till middag. Tur gick det snabbt att släcka så inen större skada skedde och middag blev det faktiskt också.
Kurt och Mannfred har fest på det som sedan blev middag.