En riktigt rolig dag tillsammans med Ka, Dino och Helen och så träffade vi på Maria, Stefan, Emmie och Alma.
Likes: [igp-likes]
Övrigt
Min ena kollega har varit norröver och jag bad snällt om han kunde köpa lite torkat renkött. Många år sedan jag haft en sådan bit i min mun.
Gott var det och dyrt 😉 men värt varenda krona. Jo, även Kurt och Mannfred gillade lite, dom små vita feta bitarna som var just små. KA åt också och njöt.
Likes: [igp-likes]