Allting går och det som inte går, det går åxå. Skulle nu någon undra vad hon gör så gör hon iordning Kurt och Mannfreds frukt och groddar och har det trasiga benet på en stol eftersom det inte får belastas.
Tänkte ta med en del till dopet vi skall på i morgon. Blir riktigt spännande med ett gambiskt dop. Britta har blivit gammelmormor, Fatou har blivit mormor och det är mellanfröken Jai som blivit mamma och miraklet är en liten kille som föddes förra lördagen.