Så här glad blir man när man får det jobb man vill ha.
Likes:
Så var det slut på Blogg100 och mer snömos än denna omgång har jag nog aldrig lyckats med. Inga begrundade inlägg eller särskilt djupa eller eftertänksamma, snömos med andra ord. Men nu är det slut. Får se om jag alls får fart på skrivandet eller om det dör ut som tidigare.

Mindre roligt på förmiddagen även om utsikten var mer än bra,men sena eftermiddagen var bättre. Vi for iväg till Vaxholm för att kolla in skärgårdsbåtarna, Skärgårdsbåtens dag. Jag trodde inte att det skulle bli något Vaxholm med tanke på ösregnet i morse/förmiddag men solen dök upp och värmde dagen.
Kul att träffa MCE och HMCK gänget där också, gökar och kramar blev det.
Inlägg 100 av 100 i #blogg100
En lite blåsig dag men solen sken och det var inte lika blåsigt som i går.så vi packade ihop oss och for in till Kungsträdgården och Smaka på Stockholm.
Lite svårt att fota från en rullstol, allt får liksom helt fel vinkel 🙂 Det var mycket folk och en skön dag att vara i Kungsträdgården. Kurt och Mannfred fotades flitigt, som vanligt 🙂 Kön till detta glasstånd var ganska kort så vi valde den och glassen var riktigt god också. Båda gökarna Jonsson godkände mina 3 smaker.
Ett besök på Gröna Lund var inplanerat sedan tidigare och det blev en mysig kväll, lite väl blåsigt. Dan Reed Network 30 years later 🙂
Upp tidigt i morgon så god natt!
Inlägg 98 av 100 #blogg100
Mycket var det tänkt denna helg och vi får se om det alls blir något. Det är många bieffekter av olyckan som sakta men säkert kryper fram.
Det finns en chans att det åtminstone är lite mer än kart till Midsommar
På andra kort änden av altan växer det också lite grann och det känns riktigt roligt. Det blir fint så småningom.även om rosenbusken troligen bara är ett minne blott
Inlägg 95 av 100 #blogg100