Ceasarsallad utan parmesan funkar utmärkt som valborgsmiddag till Kurt och Mannfred #gökboet #kurt_mannfred
Likes: [igp-likes]
Siffror hit och dit, avstämning, letar ören, diffar osv. Det är en del när det är dags att bokföra ett helt år på raken.
Har inte tid just nu.
Lite gammalt men minnesrikt för mig åtminstone.
Inlägg 60 av 100 i #blogg100
Planerna fick bli lite annorlunda eftersom vi fick skippa gymmet i dag. Vi tog iaf vägen via Petjos på vägen till Sollentuna så att vi fick oss något att kalla för kombo frukost/lunch. Vi hade ett avslutningsmöte och det var kul att komma dit med hojarna.
Det var inte så kallt heller, +8 när vi for, och solen sken. Vi tog vägen förbi Stinsen innan vi fortsatte hem.
Kaoset och veckan har tagit ut sin rätt, hoppas det går bättre i morgon med det som måste vara klart.
Inlägg 59 av 100 i #blogg100
Djupa samtal och kramar är väl så viktiga när det obegripliga måste greppas.
Tack för i kväll kära du <3
Inlägg 58 av 100 i #blogg100
Kurt och Mannfred har iaf vett att njuta, denna gång av drickbar mangoyoghurt.
Snökaos, hagel, solsken, snökaos och hagel så var dagen genom fönstret på jobbet. Mer än så har jag inte att säga.
Något dog och vi också.
Inlägg 57 av 100 i #blogg100
Snökaos började dagen med och så småningom övergick den till regn och ff väldigt blåsigt.
Intensivt och ganska slut i knoppen så detta blir alla ord för dagens #blogg100 men jag lägger till lite musik.
Denna är också så bra.
Ja, jag är ff ”hooked on my roots” och SaRaha ger en modern ton till min musik från då när det begav sig.
Inlägg 56 av 100 i #blogg100

Det gick jättebra och det var ömsom hagelskurar och solsken på många olika sätt. Jag har bränt mig rätt rejält i ansiktet, den matchar den generella bränningen som blivit total.
Länk på Facebook till SMC´s Stockholms egna film när vi kör ut på första grejen för dagen. Det var en heldagsgrej och lite annorlunda upplagt än förra året men så bra och vilka bra instruktörer och instruktörsaspirant.
P.S. Hoppas det går bra i morgon och lycka till i framtiden. D.S.
Inlägg 54 av 100 i #blogg100
Ibland blir saker väldigt, väldigt tydliga och man kan rent av ta på dom.
KA och jag tog iaf en kort sväng på hojarna och kände på hur det var att köra. Inför förra årets avrostning så hade vi kört massor innan. Den avrostningen var iof i maj, ja den ökända, för mig, avrostningen där jag bröt knäet. Jag har däremot inga planer på att bryta något knä i morgon.
Det var en riktigt lärorik dag förra året och jag vill gärna få med mig dom lärdomarna.
God natt!
Inlägg 53 av 100 i #blogg100